Krångel

Jag borde nog gå i ide så här års för jag blir ganska gnällig och trist när kylan och snön belägrar landet.
Och det har den alltså gjort vilket låter sig förklaras med att det är november. Kan man tänka sig nån mer meningslös månad? Mörkt är det (om man inte tänder ett ljus eller två), kallt är det (klä på sig så att man liknar en kåldolme och rör sig lika smidigt) och som ett brev på posten kommer först snö och raskt därefter regn så att det blir blaskigt och halt.
Lovely hörrni!

Nåväl, just nu har jag väl egentligen inte större bekymmer än att det trådlösa tangentbordet håller på med någon sort självständighetsdemonstration och vägrar fungera. Det är nån form av usb-driven historia med tangentbord och mus. Musen fungerar felfritt men tangentbordet som sagt vill inte jobba mer och ändå är det bara två månader gammalt. Kanske har hamnat i trotsåldern eller så lider det också av någon novemberblues.
Men har man inga större bekymmer än så bör man kanske vara glad och tillfreds va.
Fast mina leder är inte direkt hjälpta av det här för av någon anledning blir värken i fingrarna värre när jag skriver på det inbyggda tangentbordet. Världsligt, det är vad det är!

Så, nog med skrivande nu så ska jag istället ge mig i kast med att övertyga tangentbordet om att demonstrationen är olaglig och att han bulleribas ska återgå i tjänst. Annars....

Höres

Kommentarer
Postat av: markattan

Undrar just om det inte finns garanti kvar på det krånglande tangentbordet?



Markattan

2008-11-19 @ 11:00:23
URL: http://markattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0