Välkommen till vår blogg!

Hej hallå!

Jaha då har man mutat in sitt område på webben... wow liksom. Äsch vad tramsigt. Jag och min tvillingsyster bestämde oss för att skriva ihop eftersom vi kompletterar och triggar varandra och båda två tycker om att skriva. Dessutom har vi av födsel och ohejdad vana alltid haft en massa åsikter om än det ena än det andra och dessa framförs ju bäst där antalet möjliga mottagare är som störst.

Nåja, vem är då jag i tvillingparet?
Bäst och vackrast och klokast såklart. Eller nej det stämmer väl inte helt. Eller gör det det?
Hur som helst är jag den yngsta av oss, 35 minuter skiljer det på oss och gissa om jag fick höra det ofta när vi var små. Jag har en känsla av att jag alltid varit den "tuffare" av oss så till vida att jag inte haft vett på att begripa att jag inte kunnat allt jag velat göra och det har givetvis inneburit att jag tagit för mig av det som fanns uppdukat i livet. Nu måste jag nog erkänna att jag blivit omsprungen av min syster och det beror nog mest på min arbetslöshet, men även hennes yrkeskarriär samt personliga utveckling. Synd om mig? Icke så, jag har ju den allra bästa cochen alldeles inpå mig, hon känner ju till det mesta om mig och vet ungefär hur jag fungerar och tänker och kan därför med enkelhet komma med kloka och adekvata råd.
Och alldeles gratis dessutom. Toppen ju.

Och nu passar det väl bra att lämna över ordet till Syster Yster

Mvh Syster Dyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0