Vad ska man tro?

Jag vet att man inte ska tro allt som står i tidningar och seriestripparna hör väl definitivt till avdelningen "Lättsammare underhållning" som man inte behöver fästa sig närmare vid...men ändå!

I dagens lokala tidning finns seriestrippen om Kalle och Hobbe där Kalle frågar sin far hur man gör barn. Pappa förklarara att de flesta föräldrar köper sina på IKEA och monterar ihop dem enligt instruktionen. Kalle blir förbryllad och undrar om HAN kommer från IKEA men blir snabbt "tröstad" av sin far som säger "Nej, dig köpte vi på ÖB, mycket billigare och nästan lika bra". STACKARS, stackars Kalle.
Men nästa tanke som slår mig är...Hjälp, är jag och min tvilling resultatet av en sån där köp2 betala för 1-kampanj????

Ni ser vad feber gör med tankeförmågan. Hade 38.8 i går kväll och det är mycket för mig som normalt ligger på 36.6. Sjuk är jag alltså och det verkar inte ha blivit ett enda dugg bättre under natten vilket var min förhoppning igår.

En sval hand på pannan....någon????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0