Kinderägg

Naturligtvis är det min tvillingsysters förfärliga feber som orsakade härdsmälteinlägget nedan, hur ska man annars kunna förklara fadäsen med "2 för 1"-tanken.

Nu kommer den svala handen att läggas på alltför överhettat huvud, seså, lägg sig ner och njut, blunda. Såja, nu har nog tvilling 1 bloggat färdigt för idag. Låt mig berätta för dig hur det verkligen ligger till.

Vi är införskaffade enligt Kinderäggprincipen, tre överraskningar i en alltså.
1. Först kom du
2. Sen kom jag
3. Och vi var perfekta

Så nu vet du hur det gick till och kan släppa alla tankar på ÖoB och annat otrevligt. Sov en liten stund nu när jag har skakat upp dina kuddar, burit ut disken i köket, vädrat och hämtat friskt vatten och en alvedon.
Jag väcker dig om några timmar med en uppiggande och närande lunch.
Hm, kanske något som vi i min familj brukar kalla lättlagat, lättätet och lättsketet...
Ja vi får se.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller var det
1.Först kom pappa
2.Sen kom du
3. Sen kom jag
??

2008-03-26 @ 11:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0