Allt möjligt bra ju

Kisse är tillbaka, ja hon kom samma dag som hon försvann. Lite försiktig var hon så något har väl skrämt henne, fast vid god vigör och med frisk aptit. Sen sov hon hela långa natten mellan huvudkuddarna som hennes människor vilar huvudena på.

Och en annan har gått och blivit med coachdiplom! Jorå, nu känner jag mig färdig att dra igång min lila firma och tassa igång mitt alldeles egna coachande. Ska ringa AF idag som tydligen har ett bra starta-eget-kit. Fast just nu ångrar jag att jag inte gjort det här tidigare för nu står jag som en yster galopphäst i startfältet och vill ut på banan och använda mina förmågor. Ska fixa någon som hjälper mig med min blivande hemsida också! Det är mycket nu som ni märker, men bara roligt.

En viss grön nyans ligger över tvillingens hud eftersom tvillingsystern ska iväg och turista på varma och soliga nejder. Visserligen unnar jag min syster alla möjliga trevligheter men jag då? Ska jag få vara kvar här utan resa? Kan jag inte packas ner i bagaget? Jag tar ju inte så stor plats alls. Snälla då????

Nåväl, må väl och lev väl

Kommentarer
Postat av: matilda

ha en bra dag!!

2008-06-26 @ 10:58:28
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0