Mamma Mia!

Gå och se den----filmen alltså---den var så lagomt puttrig och småmysig och rolig.
Man blir glad av den, det lovar jag.
Meryl Streep sjunger så bra.
Bjöd gubben på middag och bio bara för att få med honom och även han uppskattade filmen vilket jag inte trodde.
Således en trevliger kväll.

Har shoppat loss idag (med risk för att låta som flickorna på modebloggarna) men gjorde verkliga fynd.
Nöjer mig med att återge prisbilden! Ordinarie pris på varorna jag köpte var 2541 kronor men jag betalade endast 425 spänn. Se det var väl fyndigt va?

Och nu har jag fixat diverse finanser och beställt biljetter till min västgöta- och smålandsresa så nu återstår bara att ta sig iväg till Vera för klippning samt att packa trunken, sen kan jag ge mig iväg.

Nu ska jag läsa en stund och sen är det dags för nussekudden.

(Nää det blev inte roligare än så här)

Kommentarer
Postat av: peterA

Om alla skulle bedöma sin egen rolighet skulle inte världen vara speciellt kul :) Eller, vänta...jo det skulle den kanske. Det finns så många som tycker att dom är hysteriskt roliga utan att dom är det(vilket jag bestämt ;) så det kanske funkar ändå...

Joväl, hoppas lederna blir bättre snart, har hört en lunchrestaurang ropa ditt namn... och apropå leder så var kungsleden i prima skick i somras när vi gick. Enda problemet var att den var för lång, så barnen tappade tålamodet. Säkert inte det problemet du har med de dina... leder menar jag ;)

Take care!

2008-08-27 @ 12:32:33
URL: http://www.peterA.se
Postat av: peterA

ps. Vi saknar bilderna på dig och plaggen...så som det ska vara enligt flickorna på modebloggarna ;)

2008-08-27 @ 12:33:29
URL: http://www.peterA.se
Postat av: Anonym

Haha, du får se liveexemplaret istället när den där lunchrestaurangen skrikit tillräckligt länge! Säg bara när and I´ll be there.



Mina leder är inte så långa och inte är det rekommendabelt att gå på dem heller.



Däremot är det rekommendabelt att lyssna på Ring P1 http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/index.asp?ProgramID=1120 för att lyssna på ett inlägg i debatten om en kassa nära dig.



// E

2008-08-28 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0