Ensam middag

Ibland är livet vänligt inställt till en. Som idag, alldeles nyss, när jag fick tillfället att i ensamt majestät inmundiga min middag. Passade på att svulla en pizza och ett glas vin. Sonen är och skejtar och närbon jobbar över och där var bara jag och kissen som spisade. Fast kisse fick knapriga pelletsgrunkor och vatten!

Nu ska jag slänga min kropp i bingen och läsa en av dagens reaböcker. Har inte bestämt än vilken det blir men jag väljer mellan Ya-Ya-flickorna (del 2) och en bok av Eva Dahlgren om hur man närmar sig ett träd.

Tänkt att ha lite att göra på jobbet kan vara så ansträngande! Jag är helt slut när jag kommer hem. Då är det skönt att få ägna sig åt sig själv och slippa ta hänsyn till manliga element i varierande ålder. Söta är de, men lite krävande måste jag säga.

Så, nu får ni klara er själva ett tag tills jag fått lite mer kvalitetstid med mig själv.

So long, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0